Spor »

Muş'tan Elif Akçiçek, U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası'nda Altın Madalya Kazandı

Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü sporcusu Elif Akçiçek, U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası'nda 3 bin metre engelli yarışında altın madalya kazanarak Balkan Şampiyonası'na katılma hakkı elde etti.

Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'ne bağlı sporcu Elif Akçiçek, Eskişehir’de düzenlenen U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası'nda 3 bin metre engelli kategorisinde büyük bir başarı sergileyerek birinci oldu. Yarış boyunca gösterdiği üstün performans sayesinde rakiplerini geride bırakan Akçiçek, altın madalyayı kazanarak önemli bir başarıya imza attı. Bu başarı ona, 11 Temmuz’da Romanya’da yapılacak Balkan Şampiyonası'nda Türkiye'yi temsil etme fırsatı sunuyor. Elif Akçiçek, uluslararası arenada da aynı başarıyı devam ettirerek ülkesini en iyi şekilde temsil etme hedefini taşıyor.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.