Muş'tan Elif Akçiçek, U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası'nda Altın Madalya Kazandı

Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü sporcusu Elif Akçiçek, U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası'nda 3 bin metre engelli yarışında altın madalya kazanarak Balkan Şampiyonası'na katılma hakkı elde etti.

Muş'tan Elif Akçiçek, U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası'nda Altın Madalya Kazandı
Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü sporcusu Elif Akçiçek, U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası'nda 3 bin metre engelli yarışında altın madalya kazanarak Balkan Şampiyonası'na katılma hakkı elde etti.

Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'ne bağlı sporcu Elif Akçiçek, Eskişehir’de düzenlenen U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası'nda 3 bin metre engelli kategorisinde büyük bir başarı sergileyerek birinci oldu. Yarış boyunca gösterdiği üstün performans sayesinde rakiplerini geride bırakan Akçiçek, altın madalyayı kazanarak önemli bir başarıya imza attı. Bu başarı ona, 11 Temmuz’da Romanya’da yapılacak Balkan Şampiyonası'nda Türkiye'yi temsil etme fırsatı sunuyor. Elif Akçiçek, uluslararası arenada da aynı başarıyı devam ettirerek ülkesini en iyi şekilde temsil etme hedefini taşıyor.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin