Düzce Cumayeri ilçesinden Ağlı ilçesine atanan Kaymakam Şeyma Şendur'a veda yemeği düzenlendi.
Düzce'de, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Kastamonu'nun Ağlı ilçesine atanan Kaymakam Şeyma Şendur, yeni görevine uğurlandı. Şendur'un onuruna düzenlenen veda yemeğinde, ilçede yürüttüğü başarılı çalışmalar ve devlet-millet kaynaşmasına katkıları nedeniyle takdir topladığı belirtildi.
Düzce'de gerçekleştirilen veda yemeğine katılan Cumayeri Belediye Başkanı Mustafa Koloğlu, Kaymakam Şeyma Şendur'a ilçeye sunduğu hizmetlerden dolayı plaket takdim etti. Koloğlu, yaptığı konuşmada, "Kaymakamımızın ilçemize sağladığı katkılar için kendisine teşekkür ediyoruz. Yeni görev yerinde başarılar diliyoruz." ifadelerini kullandı.
Yemekte, Kaymakam Şendur'un görev süresince gerçekleştirdiği projeler ve etkinlikler hakkında bilgiler paylaşıldı. Katılımcılar, Şendur'a yeni görevinde başarılar dileyerek, hatıra fotoğrafları çektirdi. Program, iyi niyet dileklerinin ardından sona erdi.