Düzce'de gerçekleştirilen veda yemeğine katılan Cumayeri Belediye Başkanı Mustafa Koloğlu, Kaymakam Şeyma Şendur'a ilçeye sunduğu hizmetlerden dolayı plaket takdim etti. Koloğlu, yaptığı konuşmada, "Kaymakamımızın ilçemize sağladığı katkılar için kendisine teşekkür ediyoruz. Yeni görev yerinde başarılar diliyoruz." ifadelerini kullandı.
Yemekte, Kaymakam Şendur'un görev süresince gerçekleştirdiği projeler ve etkinlikler hakkında bilgiler paylaşıldı. Katılımcılar, Şendur'a yeni görevinde başarılar dileyerek, hatıra fotoğrafları çektirdi. Program, iyi niyet dileklerinin ardından sona erdi.