Güncel »

Aydın Germencik'te Kaymakam Sultan Doğru, Aşure Programında Vatandaşlarla Bir Araya Geldi

Aydın'ın Germencik ilçesinde düzenlenen aşure programında Kaymakam Sultan Doğru, aşurenin paylaşma ve dayanışma simgesi olduğunu vurguladı. Programda vatandaşlarla bir araya gelen Doğru, birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Germencik Kaymakamı Sultan Doğru, Şeyh Mehmet Camii'nde gerçekleştirilen geleneksel aşure programına katıldı. Yedieylül Mahallesi sakinleri ve cami imamı Gazanfer Hoca'nın katkılarıyla düzenlenen bu etkinlikte, Kaymakam Doğru, vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Sohbetler eşliğinde gerçekleştirilen programda, aşurenin paylaşma, dayanışma ve kardeşlik kültürünün önemli bir sembolü olduğunu belirten Doğru, bu tür etkinliklerin toplumsal bağları güçlendirdiğini ifade etti. Ayrıca, programa destek veren cami görevlilerine ve mahalle sakinlerine teşekkür etti.

Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği program, sunulan aşurelerin ardından sona erdi.


Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.