Germencik Kaymakamı Sultan Doğru, Şeyh Mehmet Camii'nde gerçekleştirilen geleneksel aşure programına katıldı. Yedieylül Mahallesi sakinleri ve cami imamı Gazanfer Hoca'nın katkılarıyla düzenlenen bu etkinlikte, Kaymakam Doğru, vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Sohbetler eşliğinde gerçekleştirilen programda, aşurenin paylaşma, dayanışma ve kardeşlik kültürünün önemli bir sembolü olduğunu belirten Doğru, bu tür etkinliklerin toplumsal bağları güçlendirdiğini ifade etti. Ayrıca, programa destek veren cami görevlilerine ve mahalle sakinlerine teşekkür etti.
Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği program, sunulan aşurelerin ardından sona erdi.