Spor »

Bursaspor, 2026-2027 Sezonu Hazırlıkları Kapsamında İlk Antrenmanını Gerçekleştirdi

Bursaspor, 2026-2027 sezonunun hazırlıklarına Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’nde başladı. Teknik Direktör Mustafa Er yönetimindeki ilk antrenman, geniş bir oyuncu kadrosuyla yapıldı. Antrenmanın başlangıcında dinamik ısınma ve koordinasyon çalışmaları gerçekleştirildi, sonrasında ise taktik ağırlıklı oyun oynandı.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Yeşil-beyazlı takım, Trendyol 1. Lig’in yeni ekibi olarak yeni sezon çalışmalarına ciddiyetle yaklaşmakta. Antrenman, teknik heyetin belirlediği program dahilinde yapıldı. İlk bölümde dinamik ısınma sonrası futbolcular, koordinasyon, koşu ve pas çalışmaları üzerinde durarak performanslarını artırmaya yönelik adımlar attı. Çalışmanın ana bölümünde ise geniş alanda taktik odaklı çift kale maç yapıldı.

Çift Antrenman Programı

Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’ndeki zemin bakımı nedeniyle, antrenmanlar tesisin arka sahalarında gerçekleştiriliyor. İzin dönemi sona eren yeşil-beyazlı ekip, ilk gün tek antrenmanla tamamladıktan sonra, yarın yapacağı çift antrenmanla hazırlıklarına devam edecek. Bu çalışma, takımın sezon öncesi kondisyonunu artırmak ve oyun sistemine uyum sağlamak adına önemli bir adım olacak.


Bilgi: Instagram'da @mersinhaber'i takip ederek anlık gelişmelerden daha hızlı haberdar olabilirsiniz.

Daha fazlası ve daha hızlı bilgi için sizde;
Facebook'ta @mersihnaber 'i
Instagram'da @mersinhaber 'i veya
Twitter'da @mersinhaber 'i takip edebilirsiniz.
İlk olarak anlık gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan paylaşıyoruz.. Dilerseniz sosyal medya hesapları üzerinden sizlerde bir olayı ihbar edebilir veya bir gelişmeden bizleri haberdar edebilirsiniz.