Yeşil-beyazlı takım, Trendyol 1. Lig’in yeni ekibi olarak yeni sezon çalışmalarına ciddiyetle yaklaşmakta. Antrenman, teknik heyetin belirlediği program dahilinde yapıldı. İlk bölümde dinamik ısınma sonrası futbolcular, koordinasyon, koşu ve pas çalışmaları üzerinde durarak performanslarını artırmaya yönelik adımlar attı. Çalışmanın ana bölümünde ise geniş alanda taktik odaklı çift kale maç yapıldı.
Çift Antrenman Programı
Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’ndeki zemin bakımı nedeniyle, antrenmanlar tesisin arka sahalarında gerçekleştiriliyor. İzin dönemi sona eren yeşil-beyazlı ekip, ilk gün tek antrenmanla tamamladıktan sonra, yarın yapacağı çift antrenmanla hazırlıklarına devam edecek. Bu çalışma, takımın sezon öncesi kondisyonunu artırmak ve oyun sistemine uyum sağlamak adına önemli bir adım olacak.