Aksu ilçesinde, Cuma namazı sonrası düzenlenen aşure ikramı, geleneksel değerlerin yaşatılması hedefiyle gerçekleştirildi. Etkinlikte, birlik ve beraberlik duyguları aşure paylaşımıyla pekiştirildi. Aksu Belediye Başkan Vekili Mehmet Alptekin, "Muharrem ayı, paylaşmanın ve dayanışmanın arttığı müstesna bir dönemdir. Aşure etkinliğimizle hem bu geleneği yaşatıyoruz hem de hemşehrilerimizle bir araya gelmenin mutluluğunu yaşıyoruz" şeklinde konuştu.
Etkinlikte, Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü ekipleri ile protokol üyeleri aşure ikramında bulundu. Başkan Vekili Alptekin’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen etkinlik, vatandaşlardan büyük ilgi gördü. Aşure ikramıyla hemşehrilerin bir araya gelmesi, toplumsal dayanışmayı pekiştirdi. Böylece Muharrem ayının manevi değerleri bir kez daha hatırlanmış oldu.