Gaziantep Şehitkamil'de Bu Yıl İkincisi Düzenlenen Motofest, Dülük Tabiat Parkı'nda Gerçekleşti.

Gaziantep Şehitkamil'de bu yıl ikincisi düzenlenen Motofest, Dülük Tabiat Parkı'nda başladı. Etkinlikte motosiklet tutkunları bir araya gelirken, Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, festivalin her yıl daha da büyüyeceğini vurguladı.

Gaziantep Şehitkamil'de Bu Yıl İkincisi Düzenlenen Motofest, Dülük Tabiat Parkı'nda Gerçekleşti.
Gaziantep Şehitkamil'de bu yıl ikincisi düzenlenen Motofest, Dülük Tabiat Parkı'nda başladı. Etkinlikte motosiklet tutkunları bir araya gelirken, Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, festivalin her yıl daha da büyüyeceğini vurguladı.

Şehitkamil Belediyesi ev sahipliğinde gerçekleştirilen 2. Gaziantep Motofest, motor tutkunlarını Dülük Tabiat Parkı'nda bir araya getirdi. Festival alanında stantları gezen Başkan Yılmaz, bir sonraki festivalin daha büyük bir projeye dönüşeceğini belirtti. "Gaziantep’te bir söz vermiştik, motor tutkunlarını burada buluşturacağız" diyen Yılmaz, festivalin, sadece yerel değil, ulusal ve uluslararası motorseverleri de davet ettiğini ifade etti.

Yılmaz, "Motor sesi bir aşk. Bu aşkı biz Gaziantep’te hep birlikte yaşayacağız" diyerek, festivalin şehrin kültürüne katkı sağladığını ekledi. Ayrıca, çeşitli şehirlerden katılanların Gaziantep'i keşfetmesi için davette bulunarak, "Gaziantep sadece gastronomi ile değil, festivaller şehri olmalıdır" dedi.

Başkan Yılmaz, inşaatı devam eden Adrena Park motofest etkinlik alanı hakkında da bilgi verdi. Üçüncü ayına giren inşaatın 14 ay içinde tamamlanacağını belirten Yılmaz, "Sadece Avrupa ayağı değil, dünya genelindeki yarışların da Gaziantep ayağı olacağız. Motorseverlere burada en iyi hizmeti sunmayı hedefliyoruz" şeklinde konuştu. Projenin tamamlanmasını sabırsızlıkla beklediklerini ifade eden Yılmaz, motor tutkunları için büyük bir alan yaratacaklarını sözlerine ekledi.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin