Kepez Belediyesi bünyesinde faaliyet gösteren Mimar Sinan Akademi, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı kapanış galasını yoğun bir katılımla, Erdem Bayazıt Kültür Merkezi’nde gerçekleştirdi. Bu yıl boyunca çeşitli branşlarda eğitim alan kursiyerler, sahneledikleri performanslarla izleyicilere unutulmaz bir gece sundu. Etkinlik, müzik topluluğunun seslendirdiği, "Kan Çiçekleri" ve "Ötme Bülbül" gibi Anadolu'nun sevilen eserleriyle başladı. Ayrıca, yabancı dil eğitiminin sanatla buluştuğu gösteriler de geceye renk kattı. İngilizce tiyatro performansı, bale gösterisi, ritim kadın grubu, çok sesli koro, modern dans çocuk topluluğu, halk dansları kadın ve genel toplulukları ile modern dans ekibi, izleyicilerden büyük beğeni topladı.
Kültürel Çalışmalara Devam
Etkinlikte konuşan Kepez Belediyesi Başkan Vekili İzzet Çeliktürk, Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz’ün selamlarını ileterek, belediyecilik anlayışlarının yol, park ve altyapı hizmetleriyle sınırlı olmadığını vurguladı. Kültür ve sanatın kent yaşamındaki önemine dikkat çeken Çeliktürk, Kepez’i kültür başkenti yapma hedefi doğrultusunda kararlılıkla çalıştıklarını ifade etti. Çeliktürk, "Belediye seçimleriyle birlikte göreve geldiğimiz günden bu yana Kepez’de belediyeciliği sadece yol yapmak, park yapmak olarak görmedik. Biz, bu kenti kültür ve sanatla büyütmeyi, geliştirmeyi ve bir kültür başkenti haline getirmeyi hedefledik. Bugün bunun en somut örneklerinden birini Mimar Sinan Akademi’nin yıl sonu gösterisiyle birlikte yaşıyoruz. Yaklaşık 16 branşta, 5 bine yakın öğrencimizle bu çalışmaları yürütüyoruz. Emeği geçen tüm eğitmenlerimize ve personelimize teşekkür ediyorum. Kepez’i kültür başkenti yapma kararlılığımızı sürdürüyoruz ve bu doğrultuda çalışmalarımıza devam edeceğiz" dedi.
Mimar Sinan Akademi’nin 2025-2026 yılı kapanış galasında sahne alan tüm topluluklar, performanslarıyla izleyiciler tarafından ayakta alkışlandı.