Aydın Nazilli'de Doğalgazı Açarak İntihar Girişiminde Bulunan Şahıs Hastaneye Kaldırıldı

Aydın Nazilli'de doğalgazı açarak intihar girişiminde bulunan M.A. hastaneye kaldırıldı. Eşinden ayrılma aşamasında olduğu öğrenilen şahıs, evinde bilinci kapalı halde bulundu.

Aydın Nazilli'de Doğalgazı Açarak İntihar Girişiminde Bulunan Şahıs Hastaneye Kaldırıldı
Aydın Nazilli'de doğalgazı açarak intihar girişiminde bulunan M.A. hastaneye kaldırıldı. Eşinden ayrılma aşamasında olduğu öğrenilen şahıs, evinde bilinci kapalı halde bulundu.

Aydın'ın Nazilli ilçesinde, Yıldıztepe Mahallesi'nde bir apartmanın 1. katındaki dairede meydana gelen olayda, 29 yaşındaki M.A., eşinden ayrılma aşamasında olduğunu belirterek evinde doğalgazı açıp kapı ve pencereleri kapattı. M.A.'dan haber alamayan yakınları, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. Olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekipleri, kapıyı açarak eve girdiğinde M.A.'yı koltuk üzerinde bilinci kapalı bir şekilde buldu. Sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından, M.A. ambulansla Nazilli Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı ve tedavi altına alındı. Olayla ilgili olarak başlatılan soruşturma ise devam ediyor.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin