Aydın'da Aşure İkramı ile Dayanışma ve Paylaşma Vurgusu Yapıldı.

Aydın Büyükşehir Belediyesi, geleneksel aşure ikramını bu yıl da devam ettirerek, Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma ruhunu yaşatmayı amaçladı. Başkan Özlem Çerçioğlu, bu özel ayın bolluk, bereket ve dostluk getirmesini diledi. Vatandaşlar, ikramdan memnuniyetlerini ifade ederek, bu geleneği sürdürdüğü için Başkan Çerçioğlu'na teşekkür etti.

Aydın'da Aşure İkramı ile Dayanışma ve Paylaşma Vurgusu Yapıldı.
Aydın Büyükşehir Belediyesi, geleneksel aşure ikramını bu yıl da devam ettirerek, Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma ruhunu yaşatmayı amaçladı. Başkan Özlem Çerçioğlu, bu özel ayın bolluk, bereket ve dostluk getirmesini diledi. Vatandaşlar, ikramdan memnuniyetlerini ifade ederek, bu geleneği sürdürdüğü için Başkan Çerçioğlu'na teşekkür etti.

Aydın Büyükşehir Belediyesi, her yıl olduğu gibi bu yıl da Muharrem ayı dolayısıyla aşure ikramında bulundu. Başkan Özlem Çerçioğlu, etkinlikte yaptığı konuşmada, paylaşma ve dayanışma ruhunun önemine dikkat çekti. Aşure ikramı ile hem gelenekleri yaşatmayı hem de toplumsal dayanışmayı güçlendirmeyi hedeflediklerini belirtti. Aşure ikramına katılan vatandaşlar, bu geleneğin sürdürülmesinden dolayı memnuniyetlerini dile getirerek, Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti. Etkinlikte, aşurelerin yanı sıra dostluk, birlik ve beraberlik mesajları verildi. Böylece, Aydın’da Muharrem ayının ruhu, birlik ve beraberlik içinde yaşatılmaya devam edildi.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin