Balıkesir Burhaniye'de Sağlık Çalışanları ve Vatandaşlar Çevre Temizliği Yaptı

Balıkesir Burhaniye'de sağlık çalışanları, çevre temizliği etkinliği düzenleyerek vatandaşlarla birlikte sahil temizliği gerçekleştirdi.

Balıkesir Burhaniye'de Sağlık Çalışanları ve Vatandaşlar Çevre Temizliği Yaptı
Balıkesir Burhaniye'de sağlık çalışanları, çevre temizliği etkinliği düzenleyerek vatandaşlarla birlikte sahil temizliği gerçekleştirdi.

Balıkesir’in Burhaniye ilçesinde, İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından düzenlenen çevre temizliği etkinliği, geniş bir katılımla gerçekleştirildi. Ören Sahili’nde yapılan etkinliğe, Edremit Daimi Gezginleri ve yerel halk da katkı sağladı. Burhaniye İlçe Sağlık Müdürü Uzman Dr. Betül Erten Akbey’in öncülüğünde, Ören Mahallesi Öğretmenevi önünde toplanan katılımcılar, temizlik çalışmalarına başladı. İlk olarak Ören Meydanı'nda temizlik yapan grup, ardından Ören Plajı'na geçerek sahildeki çöpleri topladı. Sağlık çalışanları ve çevreci vatandaşlar, topladıkları çöpleri konteynerlere atarak çevre bilincini artırma çağrısında bulundu. İlçe Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Betül Erten Akbey, etkinliğin amacının yalnızca çöp toplamak olmadığını, aynı zamanda çevreye duyarlılığı artırmak olduğunu vurguladı. Akbey, "Sağlıklı bir gelecek, bugünden başlıyor. Bu etkinliği düzenleyerek, vatandaşlarımıza çevreye sahip çıkma bilinci kazandırmak istiyoruz." ifadelerini kullandı. Daimi Gezginler grubundan Arif Karagüdük de, etkinliğe destek verdiklerini belirterek, "Bu tarz etkinliklerin artarak devam etmesini diliyoruz." dedi. Etkinlik, katılımcılara çevre temizliği konusunda farkındalık kazandırmayı hedefliyor.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin