5. sınıf öğrencisi İbrahim Enes Değirmenci, Kanguru Matematik Olimpiyatları'na katılarak Türkiye genelinde binlerce öğrenci arasında gösterdiği üstün başarıyla Türkiye ikincisi oldu. Bilecik Edebali Ortaokulu'nda eğitim gören Değirmenci, aldığı bu başarıyla yalnızca kendi okulunu değil, Bilecik'i de Türkiye genelinde gururla temsil etti. Ödül töreni ise Boğaziçi Üniversitesi'nde gerçekleştirildi ve burada Değirmenci, ödülünü alarak başarısını taçlandırdı. Genç öğrencinin matematikteki başarıları, Bilecik'teki eğitim camiasında büyük bir sevinçle karşılandı.
Bilecik İl Milli Eğitim Müdürü Serdal Şimşek, "Kanguru Matematik Olimpiyatları'nda Türkiye ikincisi olarak bizlere büyük gurur yaşatan öğrencimiz İbrahim Enes Değirmenci'yi, kıymetli ailesini, öğretmenlerini ve okul yönetimini tebrik ediyor, başarılarının artarak devam etmesini diliyoruz" şeklinde konuştu. Bu başarı, Bilecik'teki eğitim kurumlarının kalitesini ve öğrencilerin potansiyelini bir kez daha gözler önüne serdi.