Bingöl Merkez'de 56 Bin Öğrenci İçin Karne Dağıtımı Yapıldı

Bingöl Merkez'de 2025-2026 eğitim öğretim yılının sonlanmasıyla birlikte 56 bin 386 öğrenci karne aldı. Çapakçur İlkokulu'nda gerçekleşen karne törenine Vali Vekili İbrahim Gökmen ve İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Özel katıldı.

Bingöl Merkez'de 56 Bin Öğrenci İçin Karne Dağıtımı Yapıldı
Bingöl Merkez'de 2025-2026 eğitim öğretim yılının sonlanmasıyla birlikte 56 bin 386 öğrenci karne aldı. Çapakçur İlkokulu'nda gerçekleşen karne törenine Vali Vekili İbrahim Gökmen ve İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Özel katıldı.

Bingöl Merkez'de düzenlenen karne töreni, kentte eğitim gören öğrenciler için özel bir anı oldu. 2025-2026 eğitim öğretim yılı sona ererken, 56 bin 386 öğrenci, karnelerini alarak yaz tatiline girdi. Tören, Çapakçur İlkokulu'nda gerçekleşti ve Vali Vekili İbrahim Gökmen ile İl Milli Eğitim Müdürü Mustafa Özel'in katılımıyla gerçekleştirildi. Program kapsamında Gökmen ve Özel, öğrencilere karnelerini dağıtmak üzere sınıfları ziyaret etti.

Türkçe öğretmeni Seda Tarhan, öğrencilerin başarılı bir yılı geride bıraktığını dile getirirken, "Bugün itibarıyla çocuklarımıza karnelerini verdik. Hem yorucu hem de eğlenceli bir yılı geride bıraktık. Öğrencilerimizin tatili başladı ve onlara başarılar diliyoruz. Tatillerini verimli geçirmeleri adına okuldan kopmamalarını, belirli aralıklarla tekrar yapmalarını ve bol bol kitap okumalarını öneriyoruz." şeklinde konuştu. Öğrenci ve velilerin katılımı ile coşkulu bir atmosferde geçen bu törende, eğitim yılının mutluluğu ve başarıları paylaşıldı.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin