Bursa Tıp Fakültesi'nin mezuniyet töreni, Dekan Prof. Dr. Mehmet Demir'in ev sahipliğinde gerçekleşti. Törene Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, Bursa İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin ve Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Necmiye Funda Coşkun'un yanı sıra akademisyenler, sağlık yöneticileri, öğrenciler ve aileler katıldı.
Törende, Bursa Kılıç-Kalkan ekibinin gösterisi ile renkli anlar yaşandı. Öğrenciler adına bir konuşma gerçekleştiren fakülte birincisi Ayşe Sude Kara, mezuniyet kütüğüne adını çakarak bu özel anı ölümsüzleştirdi. Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, yaptığı konuşmada hekimliğin sadece bir meslek değil, insanlığa hizmet etme sorumluluğu taşıyan önemli bir görev olduğunu belirtti.
Prof. Dr. Aydın, tıp eğitiminin sabır, disiplin ve fedakârlık gerektirdiğini vurgulayarak, mezunların teorik bilgi ve klinik deneyimlerini birleştirip sağlık camiasına donanımlı hekimler olarak katıldıklarını ifade etti. Ayrıca, öğrencilerin yetişmesinde emeği geçen akademisyenler ve ailelere teşekkürlerini iletti.
Konuşmaların ardından mezun öğrencilere diplomaları ve çeşitli hediyeler takdim edildi. Tören, 43 genç hekimin keplerini coşkuyla havaya fırlatmasıyla sona erdi. Bu an, mezuniyetin getirdiği mutluluğu bir kez daha gözler önüne serdi.