Bursa'da Buski'de İki Görevden Alma ve İki Yeni Atama Gerçekleşti

Bursa'da Buski, bürokratik değişiklikler ile gündemde. Eski Başkan Mustafa Bozbey döneminde görev alan Fatih Keskinoğlu görevden alındı. Yerine Furkan Şemşek atandı. Ayrıca, Selçuk Güzeller de görevden çekildi ve yerine Ayça Bayramoğlu atanacak. Genel Müdür Mehmet Ercihan Subaşıoğlu ise Ekim'de emekli olacak.

Bursa'da Buski'de İki Görevden Alma ve İki Yeni Atama Gerçekleşti
Bursa'da Buski, bürokratik değişiklikler ile gündemde. Eski Başkan Mustafa Bozbey döneminde görev alan Fatih Keskinoğlu görevden alındı. Yerine Furkan Şemşek atandı. Ayrıca, Selçuk Güzeller de görevden çekildi ve yerine Ayça Bayramoğlu atanacak. Genel Müdür Mehmet Ercihan Subaşıoğlu ise Ekim'de emekli olacak.

Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin bağlı kuruluşu Buski'de yapılan son değişiklikler dikkat çekiyor. Eski Başkan Mustafa Bozbey döneminde göreve başlayan Görükle Şube Müdürü Fatih Keskinoğlu, görevden alındı ve düz mühendis kadrosuna çekildi. Bu değişim ile birlikte, Keskinoğlu'nun yerine Furkan Şemşek Görükle Şube Müdürü olarak atandı.

Ayrıca, Buski'nin Özel Kalem Müdürlüğü'nde de bir başka görev değişikliği yaşandı. Önceki yönetim döneminde istisnai kadro ile memuriyete başlayan Selçuk Güzeller, görevden el çektirildi. Güzeller, Batı Arıtma Tesisi'nde düz memur olarak görevlendirildi.

Bu değişikliklerin yanı sıra Güzeller’in yerine, AK Parti İl Başkanlığı Sekreteri Ayça Bayramoğlu'nun istisnai kadrodan Buski Özel Kalem Müdürü olarak atanması için gerekli yazının Ankara'ya gönderildiği öğrenildi. Böylece, Buski'deki bürokratik yapı içinde önemli bir değişim daha yaşanmış oldu.

Öte yandan, Buski Genel Müdürü Mehmet Ercihan Subaşıoğlu'nun Ekim ayında yaş haddinden emekliye ayrılacağı ve bu süreçte yerine yeni bir atama yapılana kadar Genel Müdür Yardımcılarından Mesut Boz'un vekalet edeceği bilgisi de gündemde yer alıyor.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin