Samsun Canik Belediyesi’nde Aşure İkramı İle Birliktelik Vurgusu Yapıldı

Samsun'un Canik ilçesinde gerçekleştirilen aşure ikramı, birlik ve paylaşma duygusunu ön plana çıkardı. Canik Belediyesi, gün boyunca çeşitli sosyal tesislerinde vatandaşlara aşure ikramında bulunarak, toplumsal dayanışmayı pekiştirdi.

Samsun Canik Belediyesi’nde Aşure İkramı İle Birliktelik Vurgusu Yapıldı
Samsun'un Canik ilçesinde gerçekleştirilen aşure ikramı, birlik ve paylaşma duygusunu ön plana çıkardı. Canik Belediyesi, gün boyunca çeşitli sosyal tesislerinde vatandaşlara aşure ikramında bulunarak, toplumsal dayanışmayı pekiştirdi.

Canik Belediyesi, ilçedeki sosyal tesislerinde düzenlediği aşure ikramıyla, vatandaşlardan büyük ilgi gördü. Can Sofrası ve Can Kafe'de gerçekleştirilen etkinlikte, vatandaşlar aşurenin manevi huzurunu paylaşarak, dayanışma ve birliktelik duygularını yeniden yaşadı. Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, bu etkinlikle gönül belediyeciliği anlayışını bir kez daha ortaya koydu. Belediye hizmet binasında da aşure ikramında bulunan belediye, ilçe sakinlerine bu özel günde hizmet vermeye devam etti.

Aşure gününde hazırlanan aşureler, vatandaşlar arasında sevinçle paylaşıldı. Can Sofrası’nda düzenlenen etkinlikte, aşure ikramı ile birlikte, milli ve manevi değerlere vurgu yapıldı. Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Aşure Günü’nü tebrik ederek, bu özel günün hayırlara vesile olmasını diledi. Vatandaşlar, Canik Belediyesi'nin bu tür etkinliklerinin kendilerini bir araya getirdiğini ve toplumsal değerlerin yaşatılmasına katkı sağladığını belirtti.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin