Denizli OSB Konferans Salonu'nda, İtfaiye Müdürü İsa Bay tarafından verilen eğitimde, doğal afetlerin öncesinde, sırasında ve sonrasında yapılması gerekenler detaylı bir şekilde anlatıldı. Ayrıca, acil durum ekiplerinin görevleri ve bu durumlarda doğru davranış biçimleri hakkında personele kapsamlı bilgiler aktarıldı. Eğitim programı, yangın söndürme tatbikatıyla devam ederek, katılımcıların teorik bilgilerini pratikte uygulama fırsatı bulmaları sağlandı.
Denizli OSB Yönetim Kurulu Başkanı Selim Yaymanoğlu, gerçekleştirilen eğitimlerin önemini vurgulayarak, "Afet ve acil durumlara karşı hazırlıklı olmak, can ve mal güvenliğinin korunmasında büyük bir öneme sahiptir. Personelimizin olası afet ve acil durumlarda doğru bir şekilde hareket edebilmesi amacıyla bu eğitimleri düzenliyoruz. Farkındalığın artırılması ve müdahale kapasitesinin güçlendirilmesi adına eğitim faaliyetlerimizi devam ettireceğiz" şeklinde konuştu.