Didim Belediyesi, ilçenin genelinde bulunan yeşil alanların bakımını sürdürerek, kent estetiğini koruma hedefi doğrultusunda çeşitli çalışmalar yapmaktadır. Ekipler, kentin farklı noktalarında çim biçme, ot temizliği ve ağaç budama işlemleri gerçekleştirmektedir. Bu program dâhilinde parklar ve yeşil alanlar, mevsim koşullarına uygun olarak düzenlenmekte, böylece kentteki yeşil dokunun korunması amaçlanmaktadır.
Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, yürütülen bakım çalışmalarına ilişkin yaptığı açıklamada, ortak kullanım alanlarının daha estetik, güvenli ve düzenli hale gelmesi için çaba sarfettiklerini ifade etti. Özellikle sık kullanılan park ve yeşil alanlarda yapılan ot temizliği ve çim biçme çalışmaları ile halkın daha konforlu ve sağlıklı ortamlarda zaman geçirmesi hedeflenmektedir.
Ağaç budama çalışmaları da, bitkilerin sağlığını korumanın yanı sıra, ağaçların sağlıklı bir şekilde gelişimini desteklemek amacıyla yapılmaktadır. Bu sayede, potansiyel risklerin önüne geçilmesi de sağlanmaktadır. Ekipler, belirlenen çalışma programı çerçevesinde ilçe genelinde bakım işlemlerini kesintisiz olarak sürdürmektedir.
Didim Belediyesi, daha yeşil, düzenli ve yaşanabilir bir çevre oluşturmak için bakım çalışmalarına aralıksız devam etmektedir.