Diyarbakır'da bu yıl eğitim-öğretim dönemi sona ererken, 2 bin 251 okulda öğrenim gören öğrenciler karne almanın heyecanını yaşadı. Vali Yardımcısı Batuhan Taşgın ve İl Milli Eğitim Müdürü Salih Sadoğlu, bu özel günde minik öğrencilerin yanında olarak sevinçlerine ortak oldular. Öğrencilerin sınıflarını tek tek ziyaret eden Taşgın ve Sadoğlu, çocuklarla birebir ilgilenerek karnelerini ve hediyelerini kendi elleriyle verdiler.
Öğrencilerin yüzündeki mutluluk, karne günü heyecanını gözler önüne serdi. Eğitimin öneminin vurgulandığı bu günde, aileler de çocuklarının bu özel anını paylaşmak için okullarda yer aldı. Öğrencilerin başarıları kutlanırken, gelecek yıl için de motivasyon sağlandı. Kentteki 2 bin 251 okulda toplam 477 bin 237 öğrenci karne alarak yaz tatiline girdi.