Diyarbakır'da, Hak-İş Konfederasyonu ve Öz Sağlık İş Sendikası'nın düzenlediği futbol turnuvası, Diyarbakır İl Başkanı Mehmet Aküzüm'ün katılımıyla gerçekleştirildi. Turnuvanın açılış maçı, büyük bir coşku ve heyecanla yapıldı. Aküzüm, bu etkinlikle sağlık ve sosyal hizmet emekçileri arasında birlik ve dayanışma ruhunu güçlendirmeyi hedeflediklerini belirtti. Ayrıca, sahanın kazananının yalnızca skor değil, dostluk, centilmenlik ve ekip ruhu olduğuna vurgu yaptı.
Aküzüm, "Aynı hedef uğruna emek veren çalışma arkadaşlarımızın saha dışında olduğu gibi saha içinde de dayanışma ve kardeşlik örneği sergilemesi, turnuvamızın temel amacını bir kez daha ortaya koydu." ifadelerini kullandı. Turnuvaya katılan tüm takımlara başarılar dileyen Aküzüm, organizasyonun sağlık ve sosyal hizmet emekçileri arasındaki birlik ve beraberliği daha da güçlendirmesini temenni etti. "Birlikte daha güçlüyüz, birlikte daha güzeliz. Fair-Play ruhuyla, dostluk kazansın," diyerek sözlerini tamamladı.