Düzce Merkez'de Motosiklet Sürücüsü Fren Yaptıktan Sonra Savruldu ve Yaralandı

Düzce Merkez'de, motosiklet sürücüsü otomobile çarpmamak için fren yapınca kayarak yere savruldu. Kaza sonucu bir kişi yaralandı. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, yaralıyı hastaneye kaldırdı.

Düzce Merkez'de Motosiklet Sürücüsü Fren Yaptıktan Sonra Savruldu ve Yaralandı
Düzce Merkez'de, motosiklet sürücüsü otomobile çarpmamak için fren yapınca kayarak yere savruldu. Kaza sonucu bir kişi yaralandı. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, yaralıyı hastaneye kaldırdı.

Düzce'nin İstanbul Caddesi'nde meydana gelen kaza, Aziziye Mahallesi'nde gerçekleşti. Edinilen bilgilere göre, seyir hâlindeki motosikletin sürücüsü S.K., önünde aniden beliren bir otomobile çarpmamak amacıyla frene bastı. Bu hamle sonucunda motosiklet kayarak sürücüsünü yere savurdu. Kazayı gören diğer motosiklet sürücüleri hemen olay yerine koşarak yardım etmeye çalıştı. Kazanın ardından, çevredekilerin ihbarı üzerine sağlık ekipleri hızla bölgeye intikal etti. Olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından yaralı S.K., Düzce Atatürk Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastanedeki tedavi sürecinin nasıl ilerleyeceği ise merakla bekleniyor.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin