2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Okul Sporları faaliyet programı çerçevesinde yapılan Gençler B Kızlar ve Erkekler Mahalli Futsal Müsabakaları, Düzce'de büyük bir heyecanla tamamlandı. Bahçeşehir Spor Salonu'nda düzenlenen müsabakalar, çekişmeli ve centilmence mücadelelere sahne oldu. Organizasyonda erkekler kategorisinde Düzce Spor Lisesi, gösterdiği üstün performansla birinci olmayı başardı. İkinci sırayı Düzce Fen ve Teknoloji Hafız Anadolu İmam Hatip Lisesi alırken, Tarabya Anadolu Lisesi üçüncü, Osman Kuyumcu Anadolu İmam Hatip Lisesi ise dördüncü oldu.
Kızlar kategorisinde ise Cemil Meriç Anadolu Lisesi, turnuvayı birinci olarak tamamlayarak şampiyonluk ipini göğüsledi. Atatürk Anadolu Lisesi ise turnuvayı ikinci sırada bitirdi. Müsabakalar sonunda dereceye giren takımlara, madalya ve kupaları Spor Şube Müdürü Altuğ Kuru tarafından takdim edildi. Bu organizasyon, genç sporcuların yeteneklerini sergilemesi ve sporun yaygınlaşması açısından önemli bir adım olarak değerlendirildi.