Elazığ Belediyesi, personelini bilgilendirmek amacıyla "Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele" konulu bir seminer düzenledi. Bu seminer, insan kaynakları ve eğitim müdürlüğü bünyesinde devam eden eğitim programlarının bir parçası olarak gerçekleştirildi. Elazığ Belediyesi Bünyamin Eroğlu Kültür Merkezi Hazar Toplantı Salonu'nda yapılan etkinliğe, belediye personeli katıldı. Elazığ Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü Şiddet Önleme ve İzleme Merkezi (ŞÖNİM) tarafından verilen seminerde, Eğitimci Adnan Tügen katılımcılara şiddetin tanımı, türleri ve nedenleri hakkında bilgi sundu. Ayrıca, şiddetin kadınlar ve çocuklar üzerindeki etkileri, yasal haklar ve korunma yolları gibi konular da detaylı bir şekilde ele alındı.
Seminerde, toplumsal cinsiyet eşitliği ve şiddetin önlenmesine yönelik farkındalık artırma çalışmaları üzerinde duruldu. Katılımcılara, şiddetin önlenmesinde eğitim ve bilinçlendirme çabalarının önemi anlatıldı. Elazığ Belediyesinden yapılan açıklamada, "Personele yönelik bilgilendirme ve eğitim seminerleri aralıksız sürüyor. Eğitimlerle farkındalığın oluşturularak toplumsal sorumluluk bilincinin artırılması hedefleniyor" ifadesi yer aldı.