Erzurum Oltu'da Aşure Dağıtımı Etkinliği Yoğun İlgi Gördü

Erzurum'un Oltu ilçesinde, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen aşure dağıtımı programı büyük bir katılımla gerçekleştirildi. Oltu Kaymakamı Mustafa Çelik, etkinlikte vatandaşlarla bir araya gelerek aşure ikramında bulundu.

Erzurum Oltu'da Aşure Dağıtımı Etkinliği Yoğun İlgi Gördü
Erzurum'un Oltu ilçesinde, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen aşure dağıtımı programı büyük bir katılımla gerçekleştirildi. Oltu Kaymakamı Mustafa Çelik, etkinlikte vatandaşlarla bir araya gelerek aşure ikramında bulundu.

Erzurum'un Oltu ilçesinde, Muharrem ayı nedeniyle Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü tarafından organize edilen aşure dağıtım etkinliği, büyük bir kalabalığın katılımı ile gerçekleşti. Oltu Kaymakamı Mustafa Çelik, cuma namazının ardından Oltu Aslanpaşa Camii avlusunda düzenlenen bu anlamlı programa iştirak ederek, vatandaşlarla buluştu. Programda katılımcılara aşure ikram edildi.

Kaymakam Çelik, etkinlikte yaptığı konuşmada, Muharrem ayının paylaşma, dayanışma ve birlik duygularını pekiştirdiğini belirterek, bu tür etkinliklerin toplumsal kaynaşmaya önemli katkılar sağladığını ifade etti. Katılımcılar, programa yoğun ilgi gösterirken, Kaymakam Çelik vatandaşlarla sohbet ederek Muharrem ayının hayırlara vesile olması dileğinde bulundu.

Aşure ikramının tamamlanmasının ardından etkinlik sona erdi. Bu organizasyon, hem geleneklerin yaşatılması hem de toplumun bir araya gelmesi açısından önemli bir fırsat sundu.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin