Erzurum'da Vali Baruş, İş Birliği ve İletişimi Güçlendirme Üzerine Değerlendirmelerde Bulundu

Erzurum'da gerçekleştirilen İl İdare Şube Başkanları Toplantısı'nda Vali Aydın Baruş, iletişim ve iş birliğinin önemini vurguladı. Toplantıda, Erzurum'un sağlık, eğitim ve kamu hizmetleri açısından bölgenin merkezi olduğu belirtildi. Vali Baruş, kurumlar arası koordinasyonun gerekliliğine değinerek, kamu hizmetlerinin daha etkin sunulması için ortak çalışma çağrısında bulundu.

Erzurum'da Vali Baruş, İş Birliği ve İletişimi Güçlendirme Üzerine Değerlendirmelerde Bulundu
Erzurum'da gerçekleştirilen İl İdare Şube Başkanları Toplantısı'nda Vali Aydın Baruş, iletişim ve iş birliğinin önemini vurguladı. Toplantıda, Erzurum'un sağlık, eğitim ve kamu hizmetleri açısından bölgenin merkezi olduğu belirtildi. Vali Baruş, kurumlar arası koordinasyonun gerekliliğine değinerek, kamu hizmetlerinin daha etkin sunulması için ortak çalışma çağrısında bulundu.

Erzurum'da düzenlenen İl İdare Şube Başkanları Toplantısı, Vali Aydın Baruş'un başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantının açılış konuşmasında, Vali Baruş, Erzurum'un yalnızca kendi nüfusuna değil, çevre illerden gelen vatandaşlara da sağlık hizmeti sunduğunu ifade ederek, ilin sağlık, eğitim ve kamu hizmetleri alanındaki merkezi konumunu vurguladı.

Kamu hizmetlerinin etkin ve verimli bir şekilde yürütülmesi için kurumlar arası koordinasyonun önemine değinen Vali Baruş, toplantının amacının iletişimi güçlendirmek olduğunu belirtti. Kurum müdürlerine hitaben yaptığı konuşmada, basında yer alan konuların takip edilmesi ve kamuoyunu ilgilendiren bilgilerin zamanında Valiliğe iletilmesi gerektiği konusunda uyarılarda bulundu.

Vatandaş odaklı hizmet anlayışının önemine dikkat çeken Vali Baruş, vatandaş taleplerinin dikkatle dinlenmesi ve bu taleplerin Açık Kapı ve Valilik kanalıyla titizlikle değerlendirilmesi gerektiğini ifade etti. Ayrıca, doğrudan iletişim kurulmasının da önemine vurgu yaptı.

Kamu konutlarının tahsisinde adalet ve hakkaniyet ilkelerine uyulması gerektiğini belirten Vali Baruş, Kamu Konutları Yönetmeliği hükümlerinin eksiksiz bir şekilde uygulanması ve lojman tahsislerinde kamu zararına yol açacak uygulamalardan kaçınılması talimatını verdi.

Toplantıda, ayrıca kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi, vatandaş memnuniyetinin artırılması ve kamu hizmetlerinin daha etkin sunulması konuları değerlendirildi. Bu bağlamda, il genelinde yürütülen çalışmaların da gözden geçirilmesi sağlandı.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin