Vali Baruş, öğrencilerle bir araya geldiği etkinlikte, yaz tatilinin verimli bir şekilde değerlendirilmesi gerektiğine vurgu yaptı. Öğrencilere kitap okumaya devam etmeleri, spor yapmaları, ailelerine yardımcı olmaları, yakınlarını ziyaret etmeleri ve arkadaşlarıyla keyifli zaman geçirmeleri konusunda önerilerde bulundu.
Vali Baruş, "2026-2027 eğitim öğretim yılına daha azimli ve daha heyecanlı hazırlanmak için yaz boyunca okumayı bırakmayacağız. Yaz tatilini en güzel şekilde değerlendireceğiz." şeklinde konuşarak, il genelindeki 1338 okulda karne alan 157 bin 726 öğrenciye iyi tatiller diledi. Öğrencilere yaz boyunca eğlenceli ve öğretici aktivitelerle dolu bir tatil geçirmelerini önerdi.