Olay, Eskişehir'in İnönü-Kütahya kara yolu Kümbet kavşağı yakınlarında gerçekleşti. Edinilen bilgilere göre, 26 GA 269 plakalı belediye otobüsü seyir halindeyken, arka kısmındaki motor bölümünde henüz belirlenemeyen bir sebeple yangın çıkmaya başladı. Sürücü, durumu fark ederek aracı hemen yolun sağına park etti ve durumu yetkililere bildirdi. İhbar üzerine, Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ile jandarma ekipleri hızla olay yerine intikal etti. Jandarma ekipleri, yangın sırasında olası bir tehlikeye karşı kara yolunda güvenlik önlemleri alırken, itfaiye ekipleri alevlere müdahale etti. Ekiplerin yoğun çabasıyla yangın kısa sürede söndürüldü; ancak otobüs tamamen kullanılamaz hale geldi. Yangının söndürülmesi ve itfaiye çalışmalarının tamamlanmasının ardından, jandarma ekipleri kara yolundaki güvenlik önlemlerini kaldırarak trafiği yeniden açtı.
Eskişehir'de Seyir Halindeki Otobüs Yangın Çıkarak Kullanılamaz Hale Geldi
Eskişehir'de seyir halindeyken motor kısmından alev alan belediye otobüsü, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürülürken, otobüs kullanılamaz hale geldi.