Eskişehir'de bulunan Mehmet Gedik Ortaokulu, son üç yıldır sürdürdüğü 'Mavi Kapak Kampanyası' ile dikkat çekici sonuçlar almaya devam ediyor. Öğrenci, öğretmen, veli ve okul personelinin destekleriyle toplanan mavi kapaklar, bu yıl 4 adet tekerlekli sandalye temin edilmesine olanak tanıdı. Kampanya kapsamında gerçekleştirilen teslim törenine; Eskişehir Sakatlar Derneği Başkanı Ecevit Yılancı ve dernek üyeleri katıldı. Törende, kampanyaya katkı sağlayan öğrencilere çeşitli hediyeler verildi. Bu yıl temin edilen tekerlekli sandalyelerden biri, okul personelinin bir yakınına, diğer üçü ise özel ihtiyaçlı öğrencilerin eğitim gördüğü okullara bağışlandı. Böylelikle, kampanya kapsamında son üç yılda ulaştırılan tekerlekli sandalye sayısı toplamda 8'e yükseldi. Okul yönetiminin destekleri ve öğretmenlerin özverili çalışmalarıyla yürütülen bu örnek proje, öğrencilerde çevre bilinci ve sosyal sorumluluk duygusunun gelişmesine de katkı sağladı. Törende ayrıca, öğretmenler tarafından hazırlanan ve dayanışma ruhunu yansıtan 'Birlikte Umut Olur' adlı eser de katılımcılarla buluştu.
Mehmet Gedik Ortaokulu Müdürü Ömer Aydın, "Küçük bir mavi kapağın büyük umutlara dönüşebileceğini gösteren bu örnek kampanya, önümüzdeki yıllarda da devam edecektir," dedi.