Gaziantep Futbol Kulübü, olağanüstü seçimli genel kurulunu Gaziantep Büyükşehir Stadyumu'nda yaptı. Genel kurula Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkan Yardımcısı Halil Uğur, Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz ve kulüp yönetim kurulu üyeleri katıldı. Önceki yönetimin mali ve idari yönden ibra edilmesi ardından, tek liste ile yapılan seçimde Memik Yılmaz yeniden başkan olarak güven tazeledi.
Başkan Yılmaz, genel kurul sonrası yaptığı açıklamada, "Hep beraber Gaziantep FK’yı yeni sezonda sizlerin istediği, gönlümüzün arzu ettiği yere taşımak için elimizden geleni yapacağız" dedi. Yılmaz, kulüp ve şehrin futbol paydaşlarına hayırlı olmasını dileyerek, destek veren herkese teşekkür etti.
Yeni Yönetim Kurulu Belli Oldu
Memik Yılmaz başkanlığındaki Gaziantep Futbol Kulübü’nün yeni yönetim kurulu ise Azime Kadooğlu Akbulut, Abdullah Acar, Bülent İngeç, Cuma Kıratlı, Engin Ateşsönmez, Ferit Güney Dağdeviren, Fevzi Uslu, Gökhan Karakayalı, Halil Demir, İbrahim Altunova, İbrahim Halil Açıkgöz, İlhan Kılınç, İbrahim Koçak, İrfan Karakuzulu, İzzet Bakır, Mehmet Taşdelen, Memik Yılmaz, Mert Güllüoğlu, Mustafa Kara, Mustafa Kemal Şerbetçi, Muzaffer Aytekin, Oğulcan Ardoğan, Ömer Alper Köroğlu, Ömer Çakmak, Ramazan Çelik, Seçil Kömürcü Öğücü, Serhat Tümer, Uğur Şireci ve Zeki Ormanlı’dan oluştu.