Gaziantep İslahiye Kaymakamı Mehmet Soylu, son olarak Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın elinden Mülki İdare Amirliği Üstün Hizmet Ödülü almıştı. Antalya'nın Finike ilçesine kaymakam olarak atanmasının ardından, ilçede bir veda töreni düzenlendi. Bu törende, binlerce İslahiyeli bir araya gelerek Kaymakam Soylu'ya duygusal bir veda gerçekleştirdi. Törende, Kaymakam Soylu'ya fahri hemşerilik beratı da takdim edildi. Böylece, İslahiye'de fahri hemşerilik beratı verilen ilk kaymakam unvanını kazandı.
Veda programının ardından, Kaymakam Soylu, ilçe çıkışına kadar kendisine eşlik eden uzun bir araç ve motosiklet konvoyu ile yeni görev yeri olan Finike’ye doğru yola çıktı. Tören boyunca katılımcılar, Kaymakam Soylu'ya olan sevgilerini dile getirerek duygusal anlar yaşadı.
(SVY-Y)