Gaziantep İslahiye Kaymakamı Mehmet Soylu, geçtiğimiz aylarda Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dan Mülki İdare Amirliği Üstün Hizmet Ödülü almıştı. Kaymakam Soylu, Antalya'nın Finike ilçesine atandıktan sonra düzenlenen veda töreni ile yeni görevine uğurlandı. Törene katılan binlerce İslahiyeli, Soylu’ya duygusal bir veda gerçekleştirdi. Ayrıca, Soylu'ya ilçede fahri hemşerilik beratı da verildi ve bu unvanı alan ilk kaymakam oldu.
Veda programının ardından Kaymakam Soylu, ilçe çıkışına kadar kendisine eşlik eden uzun bir araç ve motosiklet konvoyu ile yeni görev yeri Finike’ye doğru yola çıktı. Tören sırasında yapılan konuşmalar, izleyenleri duygulandırdı ve kaymakamın İslahiye'deki hizmetleri bir kez daha hatırlandı.