Olay, sabah saatlerinde Şehitkamil ilçesi 5. Organize Sanayi Bölgesi’nde yer alan Şireci tekstil fabrikasında gerçekleşti. Edinilen bilgilere göre, fabrikada görev yapan 25 işçi, bilinmeyen bir nedenle rahatsızlık hissetmeye başladı. İşçiler, bulantı ve kusma şikayetleri ile acil durum ekipleri tarafından Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası'na taşındı. Hastanede yapılan tetkikler sonucunda, işçilerin içtikleri sudan zehirlendikleri belirlendi. Tedavi altına alınan işçilerin genel sağlık durumunun iyi olduğu ifade edildi.
Olayla ilgili olarak yetkililer tarafından soruşturma başlatıldı. Fabrikada hijyen koşulları ve su kaynakları üzerinde incelemeler yapılacağı öğrenildi.