Gaziantep’te düzenlenen veda programı, Hakimler ve Savcılar Kurulu (HSK) tarafından yapılan 2026 Yaz Kararnamesi çerçevesinde görev yerleri değişen hakimler ve Cumhuriyet savcıları onuruna gerçekleştirildi. Programa, Gaziantep Cumhuriyet Başsavcısı İsmail Karataş, Bölge Adliye Mahkemesi Başsavcısı Mehmet Badem ve Bölge İdare Mahkemesi Başkanı Mehmet Metin Kahraman’ın yanı sıra birçok hakim ve Cumhuriyet savcısı katıldı.
Etkinlikte mesleki dayanışma ön plana çıkarken, katılımcıların duygusal anlar yaşadığı gözlemlendi. Veda programı, tayini çıkan hakim ve savcılara günün anısına plaketlerin takdim edilmesiyle sona erdi. Bu özel anlar, katılımcılara unutulmaz bir veda anısı olarak kalacak.