Van Çatak'ta VASKİ Ekiplerinin Önüne Ayı Yavrusu Çıktı

Van'ın Çatak ilçesinde VASKİ ekiplerinin çalışma yaptığı sırada karşılaştıkları ayı yavrusu cep telefonuyla kaydedildi.

Van Çatak'ta VASKİ Ekiplerinin Önüne Ayı Yavrusu Çıktı
Van'ın Çatak ilçesinde VASKİ ekiplerinin çalışma yaptığı sırada karşılaştıkları ayı yavrusu cep telefonuyla kaydedildi.

Van'ın Çatak ilçesine bağlı Sırmalı Mahallesi'nde içme suyu hattında çalışma yapmak üzere yola çıkan Van Su ve Kanalizasyon İdaresi (VASKİ) ekipleri, bölgeye ulaşmaya çalışırken aniden önlerine bir ayı yavrusu çıktı. Ekipler, ayı yavrusu ile yaşadıkları etkileşimi cep telefonlarının kamerasıyla kaydetmeyi başardılar.

Olay, doğal yaşamın zengin olduğu bir alanda meydana geldiği için herhangi bir olumsuz durum yaşanmadı. Ayı yavrusu, kısa bir süre sonra ormanlık alana yönelerek gözden kayboldu. VASKİ ekipleri, bu tür olayların doğal yaşamın korunması açısından önem taşıdığını belirtti ve bölgedeki çalışmalarına devam etti. Doğa ile iç içe olan bu tür anların, ekiplere farklı bir deneyim sunduğu ifade edildi.

Van
Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin