Olay, akşam saatlerinde İstanbul'un Avcılar ilçesinde, TEM Otoyolu'nun Edirne istikametinde gerçekleşti. Edinilen bilgilere göre, seyir halindeki otomobilden aniden dumanlar çıkmaya başladı. Sürücü, durumu fark eder etmez aracı sağ şeride park etti ve hızla araçtan indi. Olayın bildirilmesi üzerine, itfaiye, polis ve sağlık ekipleri hemen olay yerine yönlendirildi. Yangın, çevredeki ağaçlık alana da sıçramıştı. İtfaiye ekipleri, yangını kontrol altına alarak söndürmeyi başardı. Ancak bu yangın sonucunda otomobil tamamen kullanılamaz hale geldi.
İstanbul Avcılar'da TEM Otoyolu'nda Seyir Halindeki Araç Yandı
İstanbul Avcılar'da TEM Otoyolu'nda seyir halindeyken alev alan otomobil, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü ve kullanılamaz hale geldi.