İstanbul Şile’de Beşiktaş İkinci Başkanı Hakan Daltaban, Şile Beşiktaşlılar Derneği’nin açılışında taraftarlarla bir araya geldi.

İstanbul’un Şile ilçesinde, Beşiktaş İkinci Başkanı Hakan Daltaban, Şile Beşiktaşlılar Derneği’nin resmi açılışına katıldı. Açılışta, Beşiktaş Genel Sekreteri Uğur Fora ve diğer yöneticiler de yer aldı. Daltaban, derneğin açılış kurdelesini keserek hayırlı olması dileğinde bulundu.

İstanbul Şile’de Beşiktaş İkinci Başkanı Hakan Daltaban, Şile Beşiktaşlılar Derneği’nin açılışında taraftarlarla bir araya geldi.
İstanbul’un Şile ilçesinde, Beşiktaş İkinci Başkanı Hakan Daltaban, Şile Beşiktaşlılar Derneği’nin resmi açılışına katıldı. Açılışta, Beşiktaş Genel Sekreteri Uğur Fora ve diğer yöneticiler de yer aldı. Daltaban, derneğin açılış kurdelesini keserek hayırlı olması dileğinde bulundu.

Şile Beşiktaşlılar Derneği’nin açılış törenine, Beşiktaş Kulübü’nün üst düzey yöneticileri, dernek üyeleri, sporcular ve taraftarlar katılım gösterdi. Tören, Beşiktaş Genel Sekreteri Uğur Fora’nın da katılımıyla daha da anlam kazandı. Dernekler Koordinatörü Hüseyin Belenkoğulları ve Basketbol Faaliyetlerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Özkan Arseven de açılışta hazır bulundu.

Hakan Daltaban, açılışta yaptığı konuşmada, derneğin Beşiktaşlılar için bir buluşma noktası olacağını vurguladı. Daltaban, daha sonra dernek üyeleri ve sporcularla bir araya gelerek sohbet etti ve hatıra fotoğrafları çektirdi. Açılışın ardından katılımcılar, derneğin sunduğu imkanlar hakkında bilgi aldı ve Beşiktaş ruhunu paylaşma fırsatı buldu.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin