Kaman İlçe Halk Kütüphanesi Müdürü Ayhan Apaydın, yaz döneminde kütüphanenin vatandaşlara hizmet vermeye devam edeceğini açıkladı. Yaz dönemine yönelik hazırlıklarını tamamladıklarını vurgulayan Apaydın, Kaman Kaymakamlığı, Kaman Belediyesi ve farklı kamu kurumlarıyla birlikte koordineli bir şekilde çalıştıklarını ifade etti. Özellikle çocukların kitapla buluşmasını sağlamak ve okuma alışkanlığını geliştirmek için çeşitli etkinlikler düzenlediklerini belirten Apaydın, "Yaz döneminde öğrencilerimize ve kendilerini geliştirmek isteyen tüm bireylere kapılarımız açık. Programlarımız devam edecek." dedi.
Ayrıca, kütüphane bahçesinde çevre düzenleme çalışmalarının sürdüğünü söyleyen Apaydın, yeşil alanların bakımının düzenli olarak yapıldığını ve bahçede bulunan ceviz ağaçlarından elde edilen ürünlerin ziyaretçilere ikram edildiğini aktardı. Kütüphaneden en iyi şekilde faydalanabilmeleri için çalışmalarını sürdürdüklerini belirten Apaydın, tüm ilçe halkını kütüphaneden yararlanmaya davet etti.