Yeşilay Kars Şubesi tarafından organize edilen etkinlik, her yaştan katılımcıyla birlikte gerçekleştirildi. Şehrin cadde ve sokaklarında bisiklet turu yapan gönüllüler, hem spor yapmanın keyfini çıkardı hem de sağlıklı yaşam konusunda toplumsal bilinç oluşturdu. Bu yılki tur, katılımcıların yoğun ilgisiyle dikkat çekti.
Etkinliğin ardından açıklamalarda bulunan Yeşilay Kars Şubesi Kars Şube Başkanı Gamze İlgar, organizasyona gösterilen yoğun ilginin kendilerini memnun ettiğini ifade etti. İlgar, "Gönüllülerimizle birlikte 13. Geleneksel Bisiklet Turumuzu büyük bir coşku ve katılımla gerçekleştirdik. Sağlıklı yaşamın ve bağımlılıklardan uzak bir hayatın önemine dikkat çektiğimiz etkinliğimize katılan tüm gönüllülerimize teşekkür ediyoruz." dedi.
Etkinliğin düzenlenmesine katkı sağlayan Kars Gençlik ve Spor İl Müdürü Mehmet Başköylü'ye ve Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü personeline de teşekkür edildi. Yeşilay Kars Şubesi, bağımlılıkla mücadele ve sağlıklı nesillerin yetişmesine katkı sunacak sosyal, kültürel ve sportif etkinliklere devam edeceğini vurguladı.
Katılımcılar, böyle anlamlı bir etkinlikte yer almaktan mutluluk duyduklarını belirterek, spor yapmanın ve bağımlılıklara karşı farkındalık oluşturmanın önemine dikkat çektiler. Yeşilay Kars Şubesi yetkilileri, "Birlikte pedal çevirmeye, sağlıklı ve bağımlılıklardan uzak bir gelecek için farkındalık oluşturmaya devam edeceğiz." mesajıyla, geleneksel bisiklet turunu daha geniş katılımla sürdürmeyi hedeflediklerini kaydetti.