Kütahya Merkez'de, Meydan Mahallesi'ndeki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen bir etkinlikte, öğrenci ve davetlilere tavuklu pilav servisi yapıldı. Yemeğin ardından birçok kişi rahatsızlanarak, kendi imkanlarıyla ve ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi ile diğer sağlık kuruluşlarına başvurdu. Yapılan incelemeler neticesinde, toplam 114 kişinin hastaneye başvurduğu, bunların 96'sının öğrenci ve 18'inin yetişkin olduğu belirlendi.
Hastaneye başvuranlardan 113'ü tedavi edilerek taburcu edildi. Ancak bir kişi, sağlık durumu nedeniyle hastanede müşahede altında tutulmakta. İlgili sağlık kurumları tarafından hastaların durumu sürekli olarak izleniyor. Olayla ilgili olarak, okul yönetimi ve sağlık yetkilileri tarafından gerekli incelemelerin yapılacağı bildirildi.