Kütahya'da Düzenlenen Etkinlik Sonrası Zehirlenme Şüphesiyle 71 Kişi Hastaneye Başvurdu

Kütahya'da bir okul etkinliği sonrası zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısı 71'e yükseldi. 48 öğrenci taburcu olurken, 23 kişinin tedavi süreci devam ediyor.

Kütahya'da Düzenlenen Etkinlik Sonrası Zehirlenme Şüphesiyle 71 Kişi Hastaneye Başvurdu
Kütahya'da bir okul etkinliği sonrası zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısı 71'e yükseldi. 48 öğrenci taburcu olurken, 23 kişinin tedavi süreci devam ediyor.

Kütahya'nın Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda gerçekleştirilen etkinlikte öğrencilere ve davetlilere tavuklu pilav ikram edildi. İkramın ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı, karın ağrısı ve kusma gibi şikayetler ortaya çıktı. Sağlık ekiplerine haber verilmesi üzerine, durumu kötüleşen kişiler hastanelere sevk edildi.

Rahatsızlık belirtilerinin artmasının ardından çok sayıda kişi, kendi imkanlarıyla ve ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi başta olmak üzere çeşitli sağlık kuruluşlarına başvurdu. Yapılan detaylı muayenelerin ardından, zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısının toplamda 71'e ulaştığı kaydedildi.

Hastanede tedavi edilen öğrencilerden 48'i taburcu edilirken, 23 kişinin ise hastanelerde müşahede altında tutulduğu ve tedavi süreçlerinin devam ettiği bilgisi verildi. Sağlık yetkilileri, durumu takip etmekte ve gerekli önlemleri almaktadır.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin