Kütahya'da Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı Başarıyla Tamamlandı

Kütahya'da gerçekleştirilen Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından başarıyla tamamlandı.

Kütahya'da Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı Başarıyla Tamamlandı
Kütahya'da gerçekleştirilen Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından başarıyla tamamlandı.

Kütahya'da düzenlenen "Eğitim Kurumları Yönetici Yetiştirme Programı", Milli Eğitim Bakanlığı Milli Eğitim Akademisi Başkanlığı tarafından organize edildi. Program süresince, alanında uzman akademisyenler ve eğitim görevlileri, bilgi ve deneyimlerini katılımcılarla paylaştı. Bu süreç, eğitim yöneticilerinin mesleki gelişimlerine önemli katkılar sağladı. Programın kapanış töreninde, İl Millî Eğitim Müdürü Mustafa Yılmaz, akademisyenler, eğitim görevlileri, müdürlük idarecileri ve okul müdürlerine teşekkür belgeleri takdim etti. Yılmaz, eğitime sundukları katkılardan dolayı tüm katılımcılara teşekkür ederken, eğitim yöneticilerinin gelişimine yönelik yapılan çalışmaların önemine dikkat çekti.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin