Darıca Belediyesi, vatandaşlar ile belediye arasındaki iletişimi daha etkin hale getirmek için DİMER’i açtı. Bu merkez, vatandaşlardan gelen taleplerin kaydedilmesi, ilgili birimlere yönlendirilmesi ve sonuçlandırılması işlemlerini tek bir çatı altında koordine edecek.
Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, merkezin açılışında personelle bir araya gelerek yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Başkan Bıyık, çağrı merkezinin başına geçerek, gelen telefonları yanıtladı ve vatandaşların taleplerini sistemde kaydetti.
DİMER'in, başvuruların ilgili müdürlüklere daha hızlı iletilmesini sağladığını ve çözüm süresini kısaltacağını belirten Bıyık, süreçlerin anlık olarak takip edilebileceğini ifade etti.
Bıyık, "Belediyecilik, vatandaşın sesine kulak vermekle başlar. Hemşehrilerimizin taleplerini en hızlı şekilde ilgili birimlere ulaştırarak, çözüm odaklı hizmet anlayışımızı güçlendireceğiz. Vatandaşın sesi, bizim yol haritamızdır" şeklinde konuştu.
Yeni sistemle birlikte, Darıca Belediyesi'nin hizmetlerinde erişilebilirlik ve şeffaflığın artırılması amaçlanıyor.