Kütahya'da Geleneksel Atıcılık Etkinliği, Sporcuları Bir Araya Getirdi

Kütahya'da gerçekleştirilen geleneksel atıcılık etkinliği, birçok atıcılık tutkununu bir araya getirdi. Etkinlikte sporcular, çeşitli atış disiplinlerinde yarışarak yeteneklerini sergiledi.

Kütahya'da Geleneksel Atıcılık Etkinliği, Sporcuları Bir Araya Getirdi
Kütahya'da gerçekleştirilen geleneksel atıcılık etkinliği, birçok atıcılık tutkununu bir araya getirdi. Etkinlikte sporcular, çeşitli atış disiplinlerinde yarışarak yeteneklerini sergiledi.

Kütahya'da, Hacıazizler Mahallesi'nde bulunan Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Atış Poligonu'nda 15. Geleneksel Trap, Tek Kurşun Şişe, Gong ve Hedef Atış Etkinliği gerçekleştirildi. Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, etkinliğe katılarak sporcular ve vatandaşlarla bir araya geldi. Başkan Kahveci, yarışmaları yakından takip ederek katılımcılarla sohbet etti ve etkinlik hakkında görüş alışverişinde bulundu.

Atıcılık sporunun Kütahya kültürünün önemli bir parçası olduğunu ifade eden Kahveci, bu tür organizasyonların şehrin sosyal ve sportif yaşamına katkı sağladığını belirtti. Etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçenlere teşekkür eden Kahveci, Dernek Başkanı Kadir Güngör ve organizasyona destek veren herkesi tebrik etti.

Etkinliğe farklı illerden de sporcular katıldı ve yarışmalar sonunda dereceye girenlere ödülleri verildi. Hatıra fotoğrafı çekimiyle sona eren organizasyon, atıcılık sporuna gönül veren isimleri bir araya getirirken, katılımcılara dostluk ve rekabetin bir arada yaşandığı keyifli bir gün sundu.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin