Salihli İlçe Emniyet Müdürlüğü, güvenliği artırmak amacıyla düzenli olarak denetimlerini sürdürüyor. Bu çerçevede Askeriye Caddesi üzerinde bir motosiklet, şüpheli durumu nedeniyle durduruldu ve kontrol edilmek üzere incelendi.
Yapılan detaylı inceleme sonucunda motosikletin abartılı egzoz kullanarak çevreyi rahatsız ettiği belirlendi. Ayrıca, sürücünün ehliyetinin yetersiz olduğu tespit edildi.
İlgili yönetmeliklere aykırı olarak trafiğe çıkan motosiklet, 1 ay süreyle trafikten men edildi. Sürücüye abartılı egzoz kullanımı ve yetersiz ehliyet sebebiyle toplamda 27 bin 629 TL idari para cezası uygulandı. Bu olay, çevreye duyarlı sürücülerin ve güvenliğin önemini bir kez daha gündeme getirdi.