Manisa Büyükşehir Belediyesi, şehir genelinde yürüttüğü yabani ot temizliği çalışmaları ile hem estetik bir görüntü sağlıyor hem de halk sağlığını korumayı hedefliyor. Bu kapsamda, Yunusemre ilçesinde geniş kapsamlı temizlik çalışmaları yapılmakta.
Büyükşehir Belediyesi Kent Estetiği Dairesi Başkanlığına bağlı ekipler, daha düzenli ve estetik bir Manisa için yabani ot temizliğine devam ediyor. Ekipler, yol kenarları, parklar, yeşil alanlar ve kurumsal alanlarda görüntü kirliliğine sebep olan yabani otları temizlerken, haşere ve zararlı canlıların barınmasına imkan veren alanları da ortadan kaldırıyor.
Bu temizlik çalışmaları sayesinde çevre düzeni sağlanmakta ve vatandaşların daha sağlıklı bir yaşam sürdürebilmeleri için gerekli ortam oluşturulmaktadır. Kent Estetiği Dairesi Başkanlığı Yeşil Alanlar Bakım ve Uygulama Müdürü Kerim Karataş, sorumluluk alanlarında bulunan parklar ve yeşil alanlarda ot temizliği çalışmalarının sürekli olarak devam ettiğini ifade etti.
Vatandaşların ihtiyaç ve şikayetlerini 153 Çözüm Merkezi veya belediyenin sosyal medya hesapları aracılığıyla iletebileceğini belirten Karataş, gelen tüm taleplerin ekipler tarafından hızla değerlendirilebileceğini ve gerekli müdahalelerin yapılacağını kaydetti.
Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, kent genelinde çevre temizliği ve estetik görünümün korunması için bu tür çalışmaların program dahilinde devam edeceğini vurguladı.