Sırbistan'da gerçekleştirilen Youth Open International 2026 Badminton Turnuvası, 22 ülkenin sporcularını bir araya getirdi. Bu uluslararası organizasyonda, Manisalı badmintoncular farklı kategorilerde gösterdikleri performansla hem Türkiye'yi hem de Manisa’yı onurlandırdı.
Turnuvada yer alan Manisalı sporculardan Simay Koca ve Defne Demir, U11 yaş altı çift kızlar kategorisinde sergiledikleri başarılı performans ile gümüş madalya kazandı. Ayrıca, U11 yaş altı tek kızlar kategorisinde mücadele eden Defne Demir, bu kategoride de bronz madalya elde ederek turnuvayı başarıyla tamamladı.
U13 yaş altı tek kızlar kategorisinde yer alan Ezmira Akgünlü, rakipleri karşısında gösterdiği üstün performansla bronz madalya sahibi oldu. Ezmira Akgünlü ve Ada Ceylan, U13 yaş altı çift kızlar kategorisinde de yarışarak bronz madalya kazanarak Manisa'nın uluslararası başarılarına bir yenisini ekledi.
Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, Sırbistan'da madalya kazanarak Türkiye'yi ve Manisa'yı başarıyla temsil eden sporcuları tebrik etti. Öztürk, "Youth Open International 2026 Badminton Turnuvası’nda ülkemizi temsil eden Manisalı sporcularımızın elde ettiği dereceler bizleri son derece mutlu etti. Sporcularımızın uluslararası bir organizasyonda kürsüye çıkması, Manisa’da badminton branşında yapılan çalışmaların önemli bir göstergesidir. Başarılarıyla bizlere gurur yaşatan Simay Koca, Defne Demir, Ezmira Akgünlü ve Ada Ceylan’ı, bu başarıda emeği bulunan antrenörlerimizi ve ailelerini tebrik ediyor, sporcularımızın başarılarının devamını diliyorum" diye konuştu.