Manisa'da Sel Felaketinden Etkilenen Vatandaşlara Nakdi ve Ayni Yardım Yapıldı

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Salihli'de meydana gelen sel felaketinin ardından afetzedelere destek olmak amacıyla ziyaretler gerçekleştirdi. Başkan Dutlulu, vatandaşların ihtiyaçlarını dinleyerek, geçmiş olsun dileklerini iletti.

Manisa'da Sel Felaketinden Etkilenen Vatandaşlara Nakdi ve Ayni Yardım Yapıldı
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Salihli'de meydana gelen sel felaketinin ardından afetzedelere destek olmak amacıyla ziyaretler gerçekleştirdi. Başkan Dutlulu, vatandaşların ihtiyaçlarını dinleyerek, geçmiş olsun dileklerini iletti.

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Salihli'de meydana gelen sel felaketinin ardından afetzedelere destek olmak amacıyla Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, Genel Sekreter Burak Deste, MASKİ Genel Müdürü Ali Kılıç ve Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanı Volkan Sert ile birlikte ziyaretlerde bulundu. Selden etkilenen vatandaşların evlerinde yapılan ziyaretlerde, ihtiyaç ve talepler dinlenerek geçmiş olsun dilekleri iletildi. Başkan Dutlulu, sel felaketinin ardından Manisa Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin hemen sahaya intikal ettiğini vurgulayarak, yaraların sarılması için çalışmaların aralıksız sürdüğünü belirtti. "Sel felaketinin ardından vatandaşlarımızın yaşadığı mağduriyetleri gidermek için tüm imkânlarımızla sahadayız. Zor zamanlarında hemşehrilerimizi yalnız bırakmadık, bırakmayacağız. Selden etkilenen afetzedelere nakdi yardım ile beyaz eşya desteği sağladık. Manisa'mızın her köşesinde, ihtiyaç duyulan her anda vatandaşlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.

Başkan Dutlulu, aynı zamanda Salihli Belediyesi tarafından düzenlenen aşure programına katıldı. Burada Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ile birlikte vatandaşlara aşure ikramında bulunduktan sonra pazar yerini ziyaret etti. Esnafa hayırlı işler dileyen Dutlulu, vatandaşlarla sohbet ederek, talep ve önerileri dinledi. İlçe ziyaretlerine önem verdiklerini belirten Başkan Dutlulu, ihtiyaçları yerinde tespit ederek, hizmetlerin daha etkin ve verimli bir şekilde sürdürülmesi için vatandaşlarla güçlü iletişimi sürdüreceklerini ifade etti.

Kaynak: Mersin Haber + IHA

İlgili Haberler


Mersin Haber ,Mersin